Dynamic advertising maakt gebruik van een productfeed of database (zoals een webshopcatalogus) die gekoppeld is aan het advertentieplatform. In plaats van tientallen losse advertenties te ontwerpen, wordt één advertentie dynamisch samengesteld uit losse elementen zoals afbeeldingen, teksten en call-to-actions.
De inhoud kan variëren afhankelijk van:
Met dynamic advertising maak je campagnes persoonlijker én efficiënter.
Bij TPM gebruiken we Dynamic Advertising vooral om campagnes persoonlijker te maken en conversie te verhogen. We koppelen jouw productfeed of database aan de juiste advertentieplatformen en zorgen dat alle variabelen optimaal worden benut.
Of het nu gaat om het tonen van de juiste producten aan iemand die je webshop eerder bezocht, of het aanpassen van een aanbieding op basis van locatie en tijd: wij zorgen dat jouw boodschap altijd relevant is. Tijdens de campagne meten we continu de prestaties en sturen we bij waar nodig, zodat je investering maximaal rendeert.
Display Advertising en Dynamic Advertising lijken op elkaar, maar zijn niet hetzelfde.
Kort gezegd: met Display Advertising zorg je voor zichtbaarheid, met Dynamic Advertising maak je die zichtbaarheid persoonlijker en effectiever.
Eerst zien, dan geloven?
Display advertising
Je hebt één doel: zichtbaar zijn bij de mensen die ertoe doen. Met display advertising zorg je dat jouw merk opvalt, op de websites en apps die jouw doelgroep gebruikt.
Algemeen
Je bent ondernemer. Je weet precies wie jouw ideale klant is. Maar weet die klant jou ook te vinden?
Algemeen
This Play Media zorgde jarenlang voor groei van MKB-bedrijven door zichtbaarheid. Per september 2025 is het bedrijf verder gegaan onder de krachtige naam TPM. Met dezelfde missie: meer bereik, binnen handbereik.