Bij display advertising draait alles om opvallen. Zodra iemand online actief is, verschijnt jouw advertentie op de plekken waar je doelgroep zich bevindt.
Voorbeelden van display formats zijn:
In tegenstelling tot zoekadvertenties draait display advertising volledig om beeld, kleur en creativiteit.
Met display advertising bouw je zichtbaar en herkenbaar aan je merk.
Het resultaat? Een merk dat top-of-mind blijft en campagnes die direct bijdragen aan meer bereik.
We zorgen voor de juiste balans tussen branding en resultaatgericht adverteren. Dat betekent dat je merk zichtbaar blijft op de plekken waar je doelgroep actief is, maar dat er tegelijkertijd wordt gestuurd op resultaten zoals winkel en/of websitebezoek. Tijdens de campagne meten we continu wat werkt en wat niet. Waar nodig sturen we direct bij, zodat jouw budget altijd maximaal rendeert.
Het resultaat: campagnes die niet alleen mooi ogen, maar ook écht bijdragen aan je groei.
Display Advertising en Programmatic Advertising worden vaak door elkaar gehaald. Toch is er een duidelijk verschil:
Kort gezegd: alle programmatic ads kunnen display ads zijn, maar niet alle display ads zijn programmatic.
Eerst zien, dan geloven?
Display advertising
Je hebt één doel: zichtbaar zijn bij de mensen die ertoe doen. Met display advertising zorg je dat jouw merk opvalt, op de websites en apps die jouw doelgroep gebruikt.
Algemeen
Je bent ondernemer. Je weet precies wie jouw ideale klant is. Maar weet die klant jou ook te vinden?
Algemeen
This Play Media zorgde jarenlang voor groei van MKB-bedrijven door zichtbaarheid. Per september 2025 is het bedrijf verder gegaan onder de krachtige naam TPM. Met dezelfde missie: meer bereik, binnen handbereik.