Bij display advertising draait alles om opvallen. Zodra iemand online actief is, verschijnt jouw advertentie op de plekken waar je doelgroep zich bevindt.
Voorbeelden van display formats zijn:
In tegenstelling tot zoekadvertenties draait display advertising volledig om beeld, kleur en creativiteit.
Met display advertising bouw je zichtbaar en herkenbaar aan je merk.
Het resultaat? Een merk dat top-of-mind blijft en campagnes die direct bijdragen aan meer bereik.
We zorgen voor de juiste balans tussen branding en resultaatgericht adverteren. Dat betekent dat je merk zichtbaar blijft op de plekken waar je doelgroep actief is, maar dat er tegelijkertijd wordt gestuurd op resultaten zoals winkel en/of websitebezoek. Tijdens de campagne meten we continu wat werkt en wat niet. Waar nodig sturen we direct bij, zodat jouw budget altijd maximaal rendeert.
Het resultaat: campagnes die niet alleen mooi ogen, maar ook écht bijdragen aan je groei.
Display Advertising en Programmatic Advertising worden vaak door elkaar gehaald. Toch is er een duidelijk verschil:
Kort gezegd: alle programmatic ads kunnen display ads zijn, maar niet alle display ads zijn programmatic.
Eerst zien, dan geloven?
Tips
Wat maakt DOOH nu zoveel anders dan traditionele buitenreclame? DOOH is een slimme en flexibele manier van digitaal adverteren. Waar en wanneer u dat als ondernemer wilt. Dat maakt DOOH in vergelijking met niet-digitale buitenreclame interactiever, dynamischer, kostenefficiënter en natuurlijk beter meetbaar.
Tips
Wat is het verschil tussen native ads en advertorials? Hoewel beiden onder display advertising vallen, zijn er toch enkele verschillen. Waarom zijn beide opties interessant voor mkb’ers, ondernemers en bedrijven? In welke vormen bestaan ze en belangrijker nog, hoe kun je ze inzetten?