Native advertising draait om adverteren op een manier die natuurlijk aanvoelt binnen de omgeving waarin het verschijnt. In plaats van op te vallen als een traditionele advertentie, sluit native content naadloos aan bij de stijl, vorm en tone of voice van het platform.
De kernpunten van native advertising:
Kort gezegd: native advertising is reclame die voelt als content waar je doelgroep vrijwillig tijd aan besteedt.
Native advertising biedt een natuurlijke en gebruiksvriendelijke manier om je doelgroep te bereiken.
Het resultaat? Een inzet waarmee je op een subtiele maar effectieve manier kunt bouwen aan je merk.
Wij combineren branding en resultaatgericht adverteren op de perfecte manier. Jouw merk blijft zichtbaar op de plekken waar je doelgroep actief is, terwijl we tegelijkertijd sturen op concrete resultaten zoals websitebezoek of winkelbezoeken. Tijdens de campagne meten we continu wat werkt en passen we direct aan waar nodig, zodat elk onderdeel van je budget optimaal rendeert.
Het resultaat? Campagnes die niet alleen opvallen, maar ook écht bijdragen aan de groei van jouw merk.
Display Advertising en Native Advertising worden vaak met elkaar vergeleken. Toch bestaat er een belangrijk verschil, het belangrijkste verschil zit in vorm, beleving en manier van adverteren:
Kort gezegd: display valt op, native past zich aan — het is het verschil tussen schreeuwen en subtiel verleiden.
Eerst zien, dan geloven?
Display advertising
Je hebt één doel: zichtbaar zijn bij de mensen die ertoe doen. Met display advertising zorg je dat jouw merk opvalt, op de websites en apps die jouw doelgroep gebruikt.
Algemeen
Je bent ondernemer. Je weet precies wie jouw ideale klant is. Maar weet die klant jou ook te vinden?
Algemeen
This Play Media zorgde jarenlang voor groei van MKB-bedrijven door zichtbaarheid. Per september 2025 is het bedrijf verder gegaan onder de krachtige naam TPM. Met dezelfde missie: meer bereik, binnen handbereik.