Filter:
Display advertising
Je hebt één doel: zichtbaar zijn bij de mensen die ertoe doen. Met display advertising zorg je dat jouw merk opvalt, op de websites en apps die jouw doelgroep gebruikt.
Algemeen
Je bent ondernemer. Je weet precies wie jouw ideale klant is. Maar weet die klant jou ook te vinden?
Algemeen
This Play Media zorgde jarenlang voor groei van MKB-bedrijven door zichtbaarheid. Per september 2025 is het bedrijf verder gegaan onder de krachtige naam TPM. Met dezelfde missie: meer bereik, binnen handbereik.
Programmatic advertising
Weet je wat het mooie is? Jouw advertentie kan tussen het weerbericht staan in de Buienradar-app. Of in de NU.nl app wanneer mensen het nieuws lezen. Of zelfs in de Funda-app tussen de huizen door. Hoe? Met programmatic advertising.
Algemeen
Wat maakt DOOH nu zoveel anders dan traditionele buitenreclame? DOOH is een slimme en flexibele manier van digitaal adverteren. Waar en wanneer u dat als ondernemer wilt. Dat maakt DOOH in vergelijking met niet-digitale buitenreclame interactiever, dynamischer, kostenefficiënter en natuurlijk beter meetbaar.
Algemeen
Wat is het verschil tussen native ads en advertorials? Hoewel beiden onder display advertising vallen, zijn er toch enkele verschillen. Waarom zijn beide opties interessant voor mkb’ers, ondernemers en bedrijven? In welke vormen bestaan ze en belangrijker nog, hoe kun je ze inzetten?
Display advertising
Display advertising is een prachtige manier om bereik op te bouwen, merkbekendheid te versterken, interactie met uw doelgroep te realiseren en zelfs om conversies te verhogen. Bij TPM zijn we gespecialiseerd in succesvolle display campagnes. In dit artikel gaan we in op de meetbaarheid van display advertenties: hoe meten we of een campagne succesvol is?
Algemeen
Online video-advertenties worden steeds populairder en hebben hun effectiviteit bewezen in het bereiken van doelgroepen. Vrijwel elke grote website vertoont tegenwoordig video-advertenties. Maar niet alle advertenties zijn hetzelfde. We maken onder meer onderscheid tussen instream en outstream advertenties. Wat is het verschil tussen deze twee en wat zijn de voor- en nadelen? In dit artikel gaan we dieper in op de verschillen tussen outstream en instream videoadvertenties.
Programmatic advertising
In onze digitale wereld speelt privacy een steeds belangrijkere rol. Veel marketeers, marketingbureaus en bedrijfseigenaren verschuiven hun focus dan ook van persoonlijke targeting naar contextuele targeting. Maar wat is contextuele targeting? Wat zijn de voordelen en ervan en hoe zien wij de toekomst van contextuele targeting in combinatie met programmatic advertising?
1
2