Blog

Artikelen

Filter:

TPM 0725 Het Rijkwijkse Vloerenhuis 1

Display advertising

Display Advertising: zo laat je jouw merk zien op de juiste plekken

Je hebt één doel: zichtbaar zijn bij de mensen die ertoe doen. Met display advertising zorg je dat jouw merk opvalt, op de websites en apps die jouw doelgroep gebruikt.

TPM 0925 Kaptijn Luxe Schoenen 28

Algemeen

Regionaal adverteren: hoe bereik je jouw lokale markt?

Je bent ondernemer. Je weet precies wie jouw ideale klant is. Maar weet die klant jou ook te vinden?

TPM Chi Chi 110

Algemeen

Van This Play Media naar TPM: een nieuwe naam, dezelfde gedreven partner

This Play Media zorgde jarenlang voor groei van MKB-bedrijven door zichtbaarheid. Per september 2025 is het bedrijf verder gegaan onder de krachtige naam TPM. Met dezelfde missie: meer bereik, binnen handbereik.

TPM 9

Programmatic advertising

Wat is programmatic advertising? Jouw advertenties in de apps die iedereen gebruikt

Weet je wat het mooie is? Jouw advertentie kan tussen het weerbericht staan in de Buienradar-app. Of in de NU.nl app wanneer mensen het nieuws lezen. Of zelfs in de Funda-app tussen de huizen door. Hoe? Met programmatic advertising.

Images

Algemeen

DOOH vs. traditionele buitenreclame: wat maakt het anders?

Wat maakt DOOH nu zoveel anders dan traditionele buitenreclame? DOOH is een slimme en flexibele manier van digitaal adverteren. Waar en wanneer u dat als ondernemer wilt. Dat maakt DOOH in vergelijking met niet-digitale buitenreclame interactiever, dynamischer, kostenefficiënter en natuurlijk beter meetbaar.

Vector 4 1

Algemeen

Het verschil tussen native ads en advertorials

Wat is het verschil tussen native ads en advertorials? Hoewel beiden onder display advertising vallen, zijn er toch enkele verschillen. Waarom zijn beide opties interessant voor mkb’ers, ondernemers en bedrijven? In welke vormen bestaan ze en belangrijker nog, hoe kun je ze inzetten?

Meten display ads

Display advertising

Hoe meet je het succes van een display advertentie campagne?

Display advertising is een prachtige manier om bereik op te bouwen, merkbekendheid te versterken, interactie met uw doelgroep te realiseren en zelfs om conversies te verhogen. Bij TPM zijn we gespecialiseerd in succesvolle display campagnes. In dit artikel gaan we in op de meetbaarheid van display advertenties: hoe meten we of een campagne succesvol is?

Instream vs outstream adverteren

Algemeen

Outstream vs. Instream: wat is het verschil en wat zijn de voor- en nadelen?

Online video-advertenties worden steeds populairder en hebben hun effectiviteit bewezen in het bereiken van doelgroepen. Vrijwel elke grote website vertoont tegenwoordig video-advertenties. Maar niet alle advertenties zijn hetzelfde. We maken onder meer onderscheid tussen instream en outstream advertenties. Wat is het verschil tussen deze twee en wat zijn de voor- en nadelen? In dit artikel gaan we dieper in op de verschillen tussen outstream en instream videoadvertenties. 

Contextuele targeting 1

Programmatic advertising

Contextuele targeting: wat is het en wat zijn de voordelen?

In onze digitale wereld speelt privacy een steeds belangrijkere rol. Veel marketeers, marketingbureaus en bedrijfseigenaren verschuiven hun focus dan ook van persoonlijke targeting naar contextuele targeting. Maar wat is contextuele targeting? Wat zijn de voordelen en ervan en hoe zien wij de toekomst van contextuele targeting in combinatie met programmatic advertising?

1

2