Ervaringen
Bike totaal boersen
TPM 0725 Bike Totaal 4

Bike Totaal Boersen

Van papieren folder naar slimme  zichtbaarheid: dit is de aanpak van Bike Totaal Boersen

In het Noord-Hollandse Schagen vind je Bike Totaal Boersen: een familiebedrijf met 1500 m² aan fietsplezier. Van kinderfiets tot racefiets en van e-bike tot bakfiets, hier draait alles om service en vertrouwen.  “Het mooiste is als iemand als kind zijn eerste fiets bij ons koopt en jaren later terugkomt voor een e-bike,” vertelt Sjors van der Vliet. Samen met zijn familie runt hij Bike Totaal Boersen, een hecht bedrijf waar iedereen elkaar goed aanvult. 

TPM 0725 Bike Totaal 3
TPM 0725 Bike Totaal 7

Van folders naar online zichtbaarheid  

Folders en lokale kranten waren jarenlang de standaard tot accountmanager Menno van TPM na een na een korte telefonische introductie op een dag de winkel binnenstapte. Persoonlijk. Goed geïnformeerd en meedenkend: “Precies zoals ze het bij Boersen waarderen.” zegt Sjors.  Die persoonlijke aanpak was meteen raak. Menno liet zien wat er mogelijk is met programmatic advertising: gericht adverteren op websites en apps waar mensen echt kijken op bijvoorbeeld Funda en Voetbalzone. 

Zichtbaar zonder opdringerig te zijn  

De campagnes zijn scherp ingericht: relevante zoekwoorden, gecombineerd met regionale targeting. “Mensen zien onze banners op NU.nl of op Weeronline. Niet vervelend, maar wel opvallend. En dat blijft hangen,” aldus Sjors.  De reacties van klanten bevestigen het effect. “Klanten zeggen het zelf: ‘Ik zag jullie voorbijkomen.’ Dat is voor ons bewijs dat het werkt.”

Vertrouwen op de lange termijn  

Voor TPM draait het om duurzame relaties. Geen snelle campagnes, maar een aanpak die meebeweegt. Menno: “We willen ondernemers zoals Bike Totaal jarenlang goed bedienen. En als er iets is, lossen we het op. Zonder gedoe.”  

Sjors beaamt dat: “We zijn zo tevreden dat we TPM ook aan andere ondernemers hebben aangeraden. Dit is voor ons dé manier om lokaal én online zichtbaar te blijven. En dat is precies wat we willen: relaties op de lange termijn.”  

Voor TPM draait het niet om een snelle deal, maar om duurzame relaties. Geen snelle campagnes, maar een aanpak die meebeweegt “Wat ons betreft is dit de manier om lokaal en online zichtbaar te blijven. Zeker als je inzet op de lange termijn,” aldus Sjors. 

TPM 54

Fiets 'm er in!

Benieuwd hoe we jouw zichtbaarheid kunnen vergroten?