Bereik de cultuurfanaten
Musea, theaters, festivals en culturele instellingen draaien om beleving en emotie. Je wilt mensen inspireren én in beweging krijgen: een kaartje kopen, een tentoonstelling bezoeken of een voorstelling meemaken. Maar met zoveel aanbod is het een uitdaging om de aandacht van je doelgroep vast te houden. TPM helpt kunst- en cultuurorganisaties om zichtbaar te zijn op de momenten dat het er echt toe doet.
Adverteren in de culturele sector draait om timing, relevantie en beleving. Mensen oriënteren zich vaak kort van tevoren, vergelijken aanbod en laten zich inspireren door beeld en verhaal. Advertenties werken het best wanneer ze inspelen op die behoefte aan inspiratie en een gevoel oproept.
Met campagnes laat je jouw unieke programmering, tentoonstellingen of evenementen opvallen. Denk aan het inspelen op locatie - bijvoorbeeld advertenties rond de stad of regio waar je actief bent - of op het juiste moment, zoals vlak voor een première of tijdens een schoolvakantie. Zo bereik je precies de mensen die openstaan voor cultuur.
Door slim te adverteren maak je kunst en cultuur toegankelijker én aantrekkelijker voor je doelgroep. Je vergroot je zichtbaarheid, trekt nieuw publiek en blijft ook bij bestaande bezoekers top-of-mind. Het resultaat is meer kaartverkoop, hogere bezoekersaantallen en een sterkere binding met je publiek. Bovendien krijg je inzicht in wat werkt, zodat je campagnes en programmering elkaar versterken.
TPM als partner voor kunst en cultuur
Wij zijn TPM
Door zeer lokaal te adverteren op grote platformen,
zorgen we dat jij zichtbaar bent bij jouw doelgroep.